středa 2. října 2013

Sport ( jak to mám já )

Moc se mi líbí různé možnosti sportování, tím pro mě znamená také tanec. Bohužel jsem velmi, velmi lína cokoli dělat. Ne že bych chtěla sportem např. hubnout ale zpevnění těla není zase tak špatný nápad. Myslím si, že je dobré když se člověk nějakým způsobem hýbe. Pak se cítí daleko lépe a nebolí ho často záda, krk a jiné části těla. Kdybych nebyla takový lenoch bavila by mě zumba, erobic. Samozřejmě jsem to už vyzkoušela a spokojená jsem byla, akorát se mi nechtělo někam pravidelně chodit. Pak se mi líbí běhání a latinské tance. S běháním jsem s kamarádkou laškovali asi týden. Pak nás to, ale přešlo. Ovšem co já občas osobně zvládám je ježdění na kole a kolečkových bruslích. Myslím si že nemám žádnou motivaci pro to, abych pravidelně sportovala. Ráda si představuji jak nějaký sport vykonávám, ale spíš vidím co mám hezkého na sobě než, že s upoceným tričkem se někde dřu :D. Moc se mi líbí latinské tance jak už jsem říkala. Jsem zdechlá ovšem kamkoliv docházet. A tak maximálně se vlním doma. Jednou za čas mě ovšem chytne nálada. a pravidelně jezdím na orbitreku, nebo provádím pár cviků. To mi nejdéle vydrželo dva měsíce a konec. Byla jsem totiž nemocná a pak jsem se k tomu zpátky nedokopala. A to je všechno moje sportování. Snad se v budoucnu nějak polepším :)



Žádné komentáře:

Okomentovat