pondělí 14. října 2013

Samoopalovací mléko SunOzon - recenze

Jelikož se blíží zima a sluníčko nesvítí. Moje opálená barva se ztrácí. Tak jsem si na zimu koupila samoopalovací mléka. Moc se mi líbí moje tmavé vlasy a nosím je ráda. Ale protože jsem od přírody špinavé blondýna, tak mám světlý typ pokožky. Nesnáším, když v zimě vypadám jak mrtvola a každý se mě ptá, jestli mi není špatně. Ne není tak vypadám normálně. Proto jsem tento rok s tím chtěla něco udělat.

Samozřejmě než jsem se rozhoupala k tomu si nějaké mléko koupit. Výběr byl opravdu minimální. U nás v Rossmann jsem narazila narazila pouze na poslední kus. A to byl Samoopalovák pro světlý typ pokožky od SunOzun (což je značka Rossmann). Ve větším Rossmann byl zase jen pro normální až tmavý typ pokožky. Takže jsem si koupila oba. Světlý na obličej, tmavý na tělo. Byly ve slevě a stály třicet korun.

No nic extra od nich čekat nemůžete. Já je zatím používám pouze na obličej. Jelikož mám pocit, že se mi z něj opálení úplně vytratilo. Mléko je teda bílé a zhnědnutí proběhne po dvou až třech hodinách. Vzhledem k tomu, že já si každý den čistím obličej a používám pealing. Přijde mi, že po třech až čtyřech dnech se opálení vymyje. Takže je potřeba opakovat nanášení.

Žádný zázrak to není, mě ale zatím stačí a za ty peníze se to dá. Takže je vypotřebuji a uvidím jestli se je ještě někdy koupím.



Žádné komentáře:

Okomentovat