středa 23. října 2013

Nákup na gelové nehty

Udělala jsem si radost a trošku zainvestovala do svých gelových nehtů. Nakoupila jsem i lepší gely a pár věcí k tomu. A musím říct, že se to vyplatilo. Pořídila jsem si papírové šablonky si kterýma jsem předtím nikdy nepracovala. A musím říct, že jsou lepší, než si lepit umělé nehty a pak na ně nanášet gel. Pomocí šablonek si gel vytáhnete do délky nehtu, jaký chcete a máte dlouhé nehty i bez umělých typů.

Důležitou věc, kterou jsem si objednala byl báze pod gelové nehty. Díky která vám gel lépe bude držet na vašich nehtech. Dřív se mi gel po chviličce z nehtů sloupl, pokud jsem si ho vyloženě dala pouze na své přírodní nehty bez typů. Bylo to také tím, že gel byl levný a dávala jsem ho tam málo. Došli mi také pilníky, které jsem potřebovala. Konečně jsem se také dokopala k tomu si koupit štětec přímo na gelové nehty. Dříve jsem používala klasické štětce na vodové barvy. Šlo to s ním a problém jsem s tím neměla. Ale štětec na gelovky je mnohem lepší. Daleko lépe se s ním pracuje to určitě. Kopýtko na zatlačování kůžičky okolo nehtu bylo také potřeba. Předposlední je zdobící kulička díky které například nanáším třpytky na nehty. A poslední věcí byl čistič nehtů, který je zbaví všech nečistot. Bohužel strašně dlouho na nehtech lepí. Nevím proč. Mám vyzkoušený ovšem klasický odlakovač bez acetonu. Po kterém nehty vůbec nelepí a používám ho stále. 

A to je z nákupů na nehtíky vše. Myslím si, že jejich výdrž bude daleko lepší než předtím. A teď mám na ně daleko lepší a kvalitnější výrobky. 




Žádné komentáře:

Okomentovat