středa 30. října 2013

Nákup říjen 2013

Není toho moc přesto jsou to věci, které jsem si koupit musela a nebo spíše chtěla. První věcí je věšáček na ručníky. Vymyslela jsem z něho věšák na náhrdelníky. Kterých mi bylo líto mít zavřená v šuplíku a raději jsem si je chtěla vystavit.

Další věcí je přírůstek k mým ostatním náhrdelníků. V Takku jich mám vybraných mnohem více. Koupila jsem si ovšem zatím tenhle. V Kik jsem si pořídila rámeček do kterého jsem si chtěla dát fotky sebe a přítele z dovolené. Ovšem jsem si nějak nevšimla, že rámeček vypadá celý jako foťák a na vlastní fotku máte malé okýnko u uprostřed. Když jsem ho vybírala myslela jsem si, že je to jen papír. A že je to klasické čisté sklo a podložka. Naštěstí stál jen čtyřicet pět korun, tak mě to zase tolik nenaštvalo. Budu si muset koupit nový a pořádně si ho prohlídnout.

Poslední je čistící pleťová voda od L´Oreál. Byla v akci za devadesát devět korun. Tak ji vyzkouším a uvidím.

To je z mini nákupů pro dnešek vše :)





Žádné komentáře:

Okomentovat