pátek 11. října 2013

TAG

Dnes opět odlehčující Tag.

1. Jaký korektor používáš?
Od Dermacol Make up Cover.

2. Jaký máš barevný typ pleti?
Upřímně vůbec netuším a ani mě to nějak nezajímá.

3. Co si myslíš o umělých řasách. Používáš je?¨
Umělé řasy jsem několikrát vyzkoušela. Takže proti nim nic nemám.

4. Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku, každá 3 měsíce?
Tak o tom jsem nikde neslyšela. A řasenka mi stejně déle nevydrží.

5. Jakou značku kosmetiky momentálně používáš?
No je jich více.Nemám všechno od jedné značky. Např. Dermacol, Miss Sporty, Rimmel a jiné.

6. Drogerie nebo parfumérie?
Drogerie.

7. Využila jsi někdy služby profesionální vyzážistky?
Párkrát ano.

8. Jaké kosmetické pomůcky při malování používáš?
Štětce, kleště na řasy.

9. Používáš podkladovou bázi pod make up?
Když si dám make up tak i bázy.

10. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
Rozhodně, bez ní by mi stíny vůbec nevydržely.



Žádné komentáře:

Okomentovat