pondělí 28. října 2013

Dermacol Make up Cover - odstín 214

Jelikož jsem byla v létě u moře a jsem stále trošku opálená. Nesedí mi odstíny make upu. Zvykla jsem si přes léto žádný make up nepoužívat a tak většinou nosím jen korektor a pudr.

 Protože jsem spokojená s Dermacol make up cover, pořídila jsem si další v odstínu 214. Při zkoušení odstínu v drogerii vypadal slibně byl o něco tmavší než ostatní. Zvláštní bylo, že číslo 214 bylo tmavší než například 216. Já mám doma číslo 213 a tak jsem si myslela, že 214 bude o trošku tmavší. Ovšem zářivky v obchodě dělají své. Barva vypadala na normálním světle úplně jinak. Když jsem si odstín 214 nanesla na obličej, vypadla jsem  jako bych si opařila obličej. Má naprosto divnou barvu, takovou červeno, hnědo cihlovou. Nevím jak jinak bych to popsala. Takže ve finále musím oba odstíny 213 a 214 míchat do sebe, aby se to dalo nějak nosit. Bohužel mě to docela mrzí.

 Rozhodně si odstín 214 už víckrát nekoupím. Naštěstí kombinace obou se snést dá.


Odstín 214. Na fotce to není moc vidět, ale pro mě je samotný naprosto nenositelný.



Žádné komentáře:

Okomentovat