středa 9. října 2013

Proč jsem si založila blog

Dneska bych pro vás chtěla sepsat důvody, proč jsem si založila blog. Jak jsem na něj narazila, proč ho vedu tak jak ho vedu a tak dále a tak dále. Můžeme začít.

1. Jak sem na blog a blogování narazila?

Poprvé jsem na líčící tutoriály narazila na YouTube. Dříve jsem se o taková videa nezajímala a pořádně ani nevěděla, že někdo něco takového točí. Za mých mladých let jsem trávila čas venku s kamarádkami. Počítač jsem měla pouze na pár her a internet jsem měla jako poslední. Jelikož tátovi se to nelíbilo a přišlo mu to jako zbytečná věc. Proto nemám blog od nějakých jedenácti let například. Ovšem nestěžuji si za čas strávený venku a ne sezením u počítače v takovém věku.

Po shlédnutí videí (v nějakém čase) jsem narazila v info boxu na odkazy blogů. A začala jsem projíždět. Na úplně první českou blogerku jsem narazila na Petru z LovelyHair. A přes ni na další a další české holky. A začalo se mi to všechno moc líbit.

2. Z jakého důvodu jsem začala a od kdy bloguji?

Začala jsem pro to, že se mi blogování začalo líbit. Mít svoji stránku, upravit si ji podle sebe. Přidávat různé věci v kolik chci, psát o čem chci.

S prvním blogem na Blog.cz jsem, začala 4. října 2011. Po nějakém čase mi přišlo, že vzhled blogu je nic moc. V nastavení skoro žádné možnosti. Statistiky jen na dva dny. I když šly nějakým způsobem přidat k blogu. Moc jsem tomu nedůvěřovala. Po čase (trvalo to zhruba dva měsíce) se mi přestali jakékoliv statistiky zobrazovat. Psala jsem administrátorovi a zjistila, že je chyba na jejich straně a že se snaží problém vyřešit.

Ovšem to byl zřejmě impulz pro mě, abych svůj blog přestěhovala. Vím, že někdo řekne, že blogování není o statistikách. Přesto určitě každý den rádi vidíte, kolik lidí váš blog navštívilo.

A tak vznikl blog tady. Ten je založen od 15. března 2012.

3. Proč se tak jmenuje?

Dlouho jsem přemýšlela jak bych své blogy pojmenovala. A nic kloudného mě nenapadlo. Nechtěla jsem si vymýšlet nějaký "kravinky". A tak jsem ho pojmenovala po sobě. V podstatě je to blog o mě. Dávám tam věci, které mě baví, které si kupuji, vytvářím, používám. Takže proč by se nemohl jmenovat po mě, že ano :)

4. Proč ho vedu tak jak ho vedu?

Mám ráda pravidelnost. Proto zveřejňuji články třikrát týden (pondělí, středa, pátek). Ve skoro stejný čas.
Všechny články jsou přednastavené. Píši je když mám čas a rozložím je na celý týden. Sice si můžete říct, že je to blbí a nelíbí se vám to. Že je lepší články psát v ten den, kdy ho chci publikovat. Ale já chci, aby mě blog bavila né abych byla z něj otrávená a na poslední chvíli něco nadrápala. Proto ve volném čase, v klidu napíši co chci a naplánuji na celý týden.

5. Proč nemám blog o módě nebo o kosmetice?

Na to je naprosto jednoduchá odpověď. Přesto, že se mi oba tyto směry líbí. Nemám tolik oblečení ani kosmetiky, aby se ji celý blog mohl věnovat. Nakonec takových stránek je spousta.

6. Změnila bych na něm něco?

Zatím jsem s ním velmi spokojená. Nenapadá mě nic co bych chtěla změnit. Vzhledově vypadá daleko lépe, než můj první blog. A už jsme spolu oslavily první narozeniny.

Tak doufám, že mě bude bavit i nadále a těch oslavených roků bude mít více a více.





Žádné komentáře:

Okomentovat