pondělí 30. září 2013

Moje večerní rutina

Dnes bych vám chtěla představit výrobky, které používám každý večer. Čištění obličeje provádím už od puberty, kdy to bylo potřeba kvůli občasnému akné. Naštěstí jsem na to nikdy moc netrpěla. A když už tak se mi udělalo pár pupínků, které po pár dnech zmizely. Teď používám jen osvěžující vitamínovou pleťovou vodu. Nejprve se ovšem odlíčím, pokud mám na sobě make up. A to odličovacími ubrousky od Balea. Potom použiji pleťovou vodu a klasickou modrou Niveu. Na tělo mám opět Balea tělový krém s vůní kokosu. Na ruce používám Avril krém na ruce, který mi nosí přítel z práce. Jelikož to nepoužívá a já mám toho doma zásoby. Kupodivu je docela dobrý a hezky hydratuje. No a zakončím to pomádou na rty od Astrid. Koupila jsem si toto velké balení a už ho mám hrozně dlouho, skoro vůbec neubývá. Což je paráda, protože já mám velkou spotřebu. A tuhle rutinu provádím každý den po koupeli.









Žádné komentáře:

Okomentovat