středa 18. září 2013

Nákup září 2013

Nějak se mi to najednou sešlo a musela jsem kupovat více věcí než jsem původně chtěla. Ale na štěstí jsem na nic nezapomněla a mám vše co jsem potřebovala. Dneska jsem si obarvila vlásky, takže mám krásnou barvičku. Co mně, ale nepotěšilo je to, že přestali prodávat moje umělé typy na gelové nehty. Byly naprosto perfektní, bohužel jsem je tam už delší dobu neviděl a musela jsem si koupit tyhle bílé. Na jednobarevný lak po celé délce nehtu nejsou tyto typy špatné, ale na francouzskou manikůru teda nevím. No uvidíme. Co mě naopak potěšilo je to, že u nás v Rossmannu mají nový regál kosmetiky Miss Sporty. Netuším vůbec jak dlouho tam je, ale udělal mi opravdu radost. Protože jsem nemusela letět někam jinam pro svoji oblíbenou řasenku. Další kousek, který tam měli poslední, bylo lepidlo na nehty.No ještě, že jsem ho ulovila já. A na blížící se podzim a zimu jsem si koupila samoopalovák. Samozřejmě tam žádné neměli jedině tento. Na který byla sleva a stál třicet korun. No žádné zázraky od něj rozhodně nečekám. Poslední věci je klasika deodorant a vlhčené kapesníčky na cesty.




Žádné komentáře:

Okomentovat