středa 11. září 2013

Tag - zpověď

1. Kolik času denně trávíš psaním článků? Já mám články přednastavená, protože bych to moc nestíhala psát je v daný den. Většinou mi to trvá zhruba hodinu, ale píšu jich více najednou.

2. Utrácíš nebo šetříš? Šetřím. Ale taky si ráda něco koupím.

3. Kdy je pro tebe nejjednoduší blogovat? Když mám čas.

4. Co ti dělá psaní za počítačem příjemnějším? Hudba.

5. Jaký je tvůj nejhorší make up zlozvyk? Žádný mě nenapadá.

6. Jak dlouho ti trvá než se vypravíš jít ven? Zhruba hodinu.

7. Jaký je tvůj oblíbený blog, blogerka? Nemám žádný nejoblíbenější blog ani blogerku.

8. Na co se těšíš v příštím roce? Zatím o ničem nevím, na co bych se měla těšit.

9. Jak dlouho ti trvá připravit příspěvek? Maximálně čtvrt hodiny.

10. Co máš právě na sobě? Jsem v domácím.



Žádné komentáře:

Okomentovat