pátek 20. září 2013

Recenze - Barva na obočí Delia color cream

Dnes jsem tu pro vás s recenzí na barvu na obočí, kterou jsem si objednala na internetu. V internetové obchodě stála čtyřicet pět korun plus samozřejmě poštovné. Celková suma byla 159,-. Jo taky mě to pěkně štvalo, že barva sama o sobě stojí tak málo. A dohromady jsem musela platit tolik. Jenže bohužel u nás v obchodech, jsem na žádnou barvu nenarazila a tak jsem vyzkoušela tuto. Ale je rozhodně lepší než předchozí barva z DM drogerie. Je to tedy henna a balení je až pro 15 použití. Obsahuje barvu, peroxid, kalíšek, lžičku. Necháváte působit až 15 minut. Záleží samozřejmě jaký chcete mít odstín. Čím déle necháte působit, barva obočí bude tmavší. Smyjete vodou s mýdlem a ošetříte krémem. Opravdu po použití je vidět, že je obočí dost obarvené. Nemá to bohužel moc dlouho výdrž což mě docela mrzí. Obočí vydrží pěkně nabarvené zhruba týden, pak je potřeba jej znovu dobarvit. Rozhodně aby vydrželo, je lepší když se ho při mytí obličeje vyhýbáte. A vůbec je nenamočíte. Jinak bude za dva dny barva dole. Asi to nebude bavit každého, tento způsob barvení. Já z něj nejsem taky moc nadšená, ale ráno mi ušetří čas při malovaní. Kdy se o obočí nemusím vůbec starat a vše ráno stíhám v klidu. Už jsem samozřejmě přemýšlela o permanentním obočí. Ale zase si na druhou stranu si říkám, že pořád tak trošku mění barvou vlasů a zatím by to neměla cenu.Takže za mně je tento výrobek rozhodně lepší, než ten předchozí z DMka. Snad časem najdu ještě něco lepšího.



1 komentář:

  1. Škoda že není přiložena fotka PŘED a PO - ale nevadí. Článek pěkný. Já nad barvou tak přemýšlím, protože každý den dokresluju :( (světlé obočí k tmavým vlasů - kde se jen stala chyba :D)

    OdpovědětVymazat