středa 25. září 2013

Moje sbírka naušnic

Dneska bych vám chtěla ukázat svoje milované naušničky. Strašně ráda nosím každý den jiné. Ale dnes vám ukážu jen ty, které nosím. Mám jich spoustu, ale myslím si že nemá cenu všechny ukazovat. Uchovávám je ve šperkovnici s ozdobou z mušliček. Šperkovnice je dost stará a tak je pár ozdůbek uražených. Přesto pořád slouží dobře. Nositelných mám okolo dvaceti. Nefotila jsem samozřejmě obyčejné stříbrné kuličky atd. jen ty hezké a výrazné. Dříve jsem strašně ráda nosila velké a výrazné naušnice, ale poslední dobou jsem si více zvykla ne menší a jednoduší. Přesto žádnými nepohrdnu. Většina z nich je samozřejmě bižuterie, protože ta je nejhezčí a má krásné motivy. Najde se tam pár stříbrných a to je vše. Ovšem při koupi bižuterie také dost váhám nad cenou. Nejsem ochotna dát za "levé" naušnice např. tři stovky. Přijde mi to strašně moc, když jinde je můžu mít za padesát korun. Radši větší výběr nekvalitních než jedny pořádné. A tak to mám já :).








Žádné komentáře:

Okomentovat