pondělí 1. dubna 2013

TAG - 15 divných věcí o mně

Dnes s docela oblíbeným tématem, které je celkem rozšířené. A týká se 15 divných věcí, které na sebe prásknu. Tak jdeme na to.

1. Pod jakou přezdívkou ti doma říkají? - No tak jelikož už nejsem malá tak mě oslovují jménem. Ale občas mi mamka řekne Lůpo.

2. Jaké máš zvyky, které jsou trochu divné? - Tak, že bych měla nějaký divný zvyk to si tedy vůbec neuvědomuji. Fakt vůbec nic mě nenapadá.

3. Nějaké divné fobie?- Divné určitě nejsou. A nemám fobie v tom pravém smyslu, akorát nesnáším hady a chlupatý velký pavouky.

4. Který song si zpíváš, když jsi sama. Žádný. Jelikož si nezpívám. A  ani mi momentálně v hlavě neuvízla žádná písnička.

5. Která blbost tě vytáčí? - Asi nejvíc, když někdo bubnuje prsty o stůl, nebo propiskou pocvakává. To mi leze na nervy.

6. Co děláš, když jsi nervózní. - Poklepávám nebo houpu nohou.

7. Na jaké straně postele spíš? - Když ležím tak spím na pravé straně. Jelikož jsem zvyklá, že přítel spí po levé ruce.

8. Co byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval? - Vzpomínám si na jednoho, kterého jsem měla dlouho. Ale jestli byl první to si nepamatuji. Byl to malý růžový méďa a jak se jmenoval to těžko říct, jelikož jsem plyšák moc nepojmenovávala.

9. Co si vždycky objednáváš ve Starbucks? - Nic protože u nás žádný není.

10. Jaké je beauty pravidlo, které kážeš a sama neděláš?- Tak, že bych něco přímo někomu kázala to asi ne. Ale napadá mě, že když se s někým bavím tak mu říkám ať si dává bázy pod make up. A sama na to občas kašlu.

11. Kterou stranou ke sprše stojíš?- Stojím pravou stranou. Máme sprchu s klasickou hadicí do ruky. A když stojí bokem přijde mi, že méně cákám. Ovšem v konečném výsledku stejně musím vytřít podlahu.

12. Umí tvoje tělo něco divného?-  Ne neumí.

13. Které nezdravé jídlo jíš i kdyby jsi je neměla?-  Já naštěstí můžu jíst cokoliv. Bohužel jsem frfňa a vybírám si. Že bych něco měla ze zdravotních důvodů zakázané tak to ne.

14. Jaký výraz často používáš. -  Tak je to asi " chápeš" a "tak".

15. V čem spíš? - Klasické pyžamo a nebo straší vytahané tepláky a tričko.




Žádné komentáře:

Okomentovat