pondělí 8. dubna 2013

Moje oční linky

Přesně si pamatuji na svoje první oční linky a jak jsem je malovala. Nevím ani kde a na kom se mi líbily a moc jsem je chtěla umět malovat a nosit je. Pro mě už z nepochopitelného důvodu jsem si linky malovala nejprve řasenkou. Hned se dostanu k tomu proč a jak jsem je tvořila. Asi se mi nechtělo do obchodu za ně vyhazovat penízky, kdyby mi to náhodou nešlo. Opravdu teď už pořádně nevím. Malovala jsem je špendlíkem namočeným v řasence. Teď když se na to vzpomenu musím se sobě smát i divit se. Rozhodně bych to už nezkoušela. Jejich výdrž nebyla moc velká jelikož se řasenka začala drolit. Po nějaká době jsem narazila na tekuté linky od Essence. Ty jsem měla dost v oblibě a nosila je každý den. Bohužel také se začali na oku drolit a to hlavně v koutcích oka. Ale vydržela jsem u nich dlouho a koupila jsem si je třikrát po sobě. Samozřejmě až jsem vypotřebovala jedny tak jsem koupila další. Začala jsem si všímat také gelových linek ve skleněných "kalíšcích". Jsou také od Essence. Ty se pro mě staly těmi pravými. Aplikace je s nimi dobrá, vydrží celý den, nerozmazávají se, nedrolí se.

Essence - Tekuté linky - Nanáší se pomocí štětečku. Aplikace s ním je výborná, dokážete si namalovat buď úplně tenoučkou linku nebo tlustou. Výdrž není moc dlouhá, po nějaké době by ji to chtělo přetáhnout. Nesmí být, ale velká vrstva jinak se začne drolit.
Ze začátku jsem byla velmi nadšená, teď už je skoro vůbec nepoužívám. Cena je do sto korun.






Essence - gelové linky 02 London Baby - První gelové linky, které jsem zkusila byly z výprodeje za třicet devět korun. Říkala jsem si, že je vyzkouším za těch pár korun a nepůjde mi to nebude mi aspoň líto peněz. Nanáším je štětečkem od stejné značky. Linky se mi zalíbily, jejich barva, výdrž. Tak jsem je vyměnila s tekutými.





Essence - 01 Midnight in Paris - A protože klasika nesmí chybět. pořídila jsem si klasické černé linky. S kterými jsem také velmi spokojená. Nemám jim co vytknout. Za ty peníze paráda.





Catrice - Eyeshadow souflé - Toto samozřejmě nejsou linky, ale stíny. Kupovala jsem je také ve výprodeji. A více je používám jako linky. Mají stejnou konzistenci jako gelové linky, takže se s nimi dobře pracuje a proto je můžu používat na dva způsoby. Opět krásně drží, nerozmazávají se.






A to je asi vše ke sbírce linek na oči co mám. Možná se rozroste, ale nic zatím v plánu nemám.

Žádné komentáře:

Okomentovat