středa 24. dubna 2013

Moje vlasová rutina

Jako každý mám i já svoji vlasovou rutinu, neboli postup co s vlasy dělám, když si je jdu umývat. Chtěla bych vám dneska popsat svoje způsoby i když si myslí, že bude s hodně lidmi podobný jelikož to není nic co by se vymykalo nějakým normálům. Přesto se s vámi chci o to podělit.

Šampón -  Nemám žádnou značku, kterou bych preferovala a se kterou bych byla 100 % spokojená. Je mi v podstatě úplně jedno čím si vlasy myji. Samozřejmě nesnesu přírodní šampóny jako jsou kopřivové, heřmánkové atd. Moje vlasy jsou už bohužel zvyklé na jiné a přírodní jim nedělají dobře. I když teď tak přemýšlím jeden " přírodní " šampón mám. Který jsem dostala a nepoužívám ho. Hned se dostaneme k tomu proč bych ho mohla zkusit.
Momentálně mám šampón od Schwarzkopf- Glis Kur a je to černá řada na velmi poškozené a suchá vlasy. Nevím proč, ale mám pocit, že po používání tohoto šampónu mi elektrizují vlasy. Jsou celkově takové rozevláte což jsem nikdy neměla. Tudíž to přičítám tomuto šampónu a asi si ho víckrát nekoupím. Proto vyzkouším střídat "přírodní" šampón s tímto a uvidíme co to udělá.



Maska - Další věc, kterou používám je maska na vlasy. Tuto masku jsem dostala k svátku. Je od L'oréal - Elseve s 3x koncentrovaným posilujícím sérem. Příjemně voní a vlasy jsou po ní krásně hebké. Používám ji po každém mytí. Jestli má dělat nějaký extra zázrak jsem nepozorovala, ale snad to s těm vlasům prospívá.



Oleje do vlasů - Moje velmi oblíbené jsou opět od Schwarzkopf - Glis Kur opět černá řada pro poškozené a suché vlasy. Mám snad už čtvrté balení. Používám je po každém mytí a jedno balení my vydrží skoro tři čtvrtě roku. Vlasy jsou příjemné a nejsou suché. Raději preferuji oleje v rozstřikovačích. Dostala jsem na vánoce ten stejný olej v podobě pěny a není to ono. Mám po něm vlasy těžší a ulepenější.
Jednou za čas si také dám do vlasů olivový olej a nechám přes noc působit.



Biosil Plus - Začala jsem opět pojídat Biosil, abych vláskům dodala péči i zevnitř a ne jen z venku. Koupíte v lékárně kolem 60 korun. Je tam 60 tabletek, jí se jedna za den. Nevím jestli se mi to zdá, ale mám pocit, že mi teď vlasy rostou rychleji.


Žádné komentáře:

Okomentovat