pátek 12. dubna 2013

Rtěnky

Začala jsem být velkou milovnicí rtěnek. Dříve jsem je nenosila, protože se mi na mě nijak zvlášť nelíbily a měla jsem raději lesky. Jednou sem si objednala u Oriflame rtěnku v krásné růžové barvičce. Ovšem její kvalita je strašná, na rtech se žmolkuje a moc nevydrží. Takže jsem ji v podstatě na sobě nikdy pořádně neměla. Vždycky jsem ji nanesla a střela kapesníkem. Samozřejmě podle ceny se pozná kvalita a tato rtěnka nebyla nijak drahá. Bohužel mě to zase od rtěnek odradilo. Po dlouhé době přišly na trh Nude odstíny. A tak ani já jsem neodolala. Pro začátek tahle barva byla ideální. Jsem hrozně ráda, že jsem si koupila "dražší" rtěnku než např. od Essence. Jsem si jistá, že bych z ní nebyla tolik odvařená jako právě z té kterou mám. A tím už se dostáváme jaká to byla. Jsou to skoro všechno Rimmelky, které jsem si hodně oblíbila.



Oriflame ColorTrend - Moonbeam - Tohle je nešťastnice z Oriflamu. Barvička pěkná jinak hrůza, víckrát takovou rtěnku nechci. Byla první a zkušební za pár korun, takže ji to částečně odpouštím. Přesto mě už neukecá.






Rimmel London - 700 Nude Delight -  Moje první pořádná krasavice do sbírky. Odstín se mi moc líbí a pro můj začátek s nošením rtěnek byla ideální. Je krásně pigmentovaná, vydrží relativně dlouho. Ale pokud někde jsem a odskočím si tak si rty přetřu. Nosím ji hlavně, když chci mít výrazně namalované oči, tak tahle barva je ideální. Bohužel ji mám poškrabanou, jelikož sem jí měla v jedné kapse s klíčema :(





Elf - Coral - Při objednávce u Elfu jsem si pořídila další rtěnku. Bohužel zase žádný zázrak. Barvička je nádherná a i veselá, na rtech vypadá hezky. Jelikož je to matná rtěnka tak je suší a opět vytváří žmolky na rtech. Došla jsem, ale na to, že když si na rty nanesu trochu lesku hezky se spojí a nevypadá to tak blbě jako bez něj. Je mi líto ji nenosit, opravdu barvička je krásná. Takže uvidíme jak s ní naložím. Popravdě sem jí na sobě ještě pořádně neměla.





Rimmel London - Kate 12 - Po dalším nakouknutí do stojanu Rimmel jsem narazila na tuto nádhernou barvu. Sice jsem přemýšlela jestli mám odvahu na to, nosit tak výraznou pusu, nakonec jsem neodolala a vzala si ji. Jelikož mám docela bílé zuby tak nevypadá nijak blbě, byl to sice ze začátku nezvyk, ale je  suprová. Opět krásní pigmentace, drží. Na fotce vypadá usedla, naživo je opravdu výrazná.




Dermacol - 01 - Tuto rtěnku jsem si vybrala tak jakoby omylem. Nakupovali jsme si přítelem a on nemá rád, když na mě musí v drogérii čekat. Tak spěchal a já kvůli němu taky. Vybrala jsem si tuto rtěnku, protože jsem chtěla nějakou růžovou a tato se mi líbila. Tak jsem ji vzala a šla pryč. Bohužel jsem si ji nezkusila a doma zjistila, že je se třpytem a moc nemaluje. Jen takový lehký lesknoucí nádech. Což jsem byla trošku naštvaná, jelikož se mi nelíbí lesklé rtěnky. Nakonec ji stejně asi spotřebuji.




Rimmel London - 077 Asia - Tato barva je docela přirozená je hnědo růžová. Krásně drží, voní jako asi všechny Rimmelky co jsem postřehla. Nemám jí co vytknout.




Rimmel London - Kate 05 - Poslední můj přírůstek je tato malinová krasavice. Má krásnou barvu, která mi opravdu připomíná maliny. Je prostě boží.





Bohužel foťák trošku zkresluje barvy, takže nevypadají jako naživo. A jak jste si všimly pěji ódy na "Rimmelky". Se kterými jsem opravdu spokojená. Cena přijatelná, výdrž dost dobrá, výběr odstínů slušný. Ovšem všimla jsem si, že ve větších drogeriích je jich více a jsou i jiné odstíny, než mám já v okolí v dostupné drogerií, což mě trošku mrzí. Ale stejně jsou to moji velcí oblíbenci :)







Žádné komentáře:

Okomentovat