středa 3. dubna 2013

Vycpávka do drdolu pomocí houby na nádobí

Strašně se mi tyto drdoly líbí. Jsou jednoduché a efektní. Můžete si toto vycpávku koupit buď někde v bižutérii s vlasovými doplňky nebo jsou v H & M. Já jsem si je nechtěla pořizovat jelikož se mi zdálo zbytečné za to vyhazovat peníze. Cena sice není nijak závratná, přesto jsem nepodlehla. Také jsem tuhle vycpávku zkoušela pomocí ponožky ale nebylo to ono. Při mytí nádobí jsem si vzpomněla jakou máme houbu, že je docela podobná vycpávce do vlasů. Tak jsem zašla k nám do drogerie TETA, kde tyhle hubky mají, stály 26,-. A teď jdeme na postup:

1.Vydělala jsem střed ve kterém je umístěná drátěnka.





2. Vystřihla střed, který tam zbýval ( houbička byla do půl vylisovaná kvůli drátěnce).




3. Protože mám tmavé vlasy a žlutá barva pod nimi prosvítá, obalila jsem ji dokola černou látkou.




4. A tady je výsledek :)






Žádné komentáře:

Okomentovat