středa 17. dubna 2013

Psí spacák

S přicházejícím krásným počasím a objednanými přítelovými věcmi na ryby, bylo načase vymyslet nějaký pelech pro tu moji psí holku. Minulý rok u vody jsem spaly opět pod širákem a já se vůbec nevyspala. Ne, že by mi vadilo spát na tvrdým a na zemi, horší bylo že jsem měla ve spacáku psa. Za prvé jsem se nemohla otočit a za druhé jsem nedopla spacák, tudíž mi táhlo na hlavu, ramena a byla mi zima. Tak jsem si řekla, že musím něco vymyslet. Po zkoumání šatníku jsem narazila na starou bundu, kterou jsem nosila snad v šesté-sedmé třídě. Tak jsem s ní udělala rychlí proces. Není na tom nic těžkého a ni světoborného. Pouze jsem ustřihla rukávy a otvory sešila k sobě. To stejné jsem udělala se spodkem bundy. Aby dole nebyla díra, sešila jsem jí k sobě. Možná si budete klepat na čelo, proč psovi vymýšlím takový teplí pelech. Ale jelikož moje holka psí už není nejmladší a u vody je celkem v noci zima, tak jsem ráda, že to pro ni mám a určitě to poslouží svému účelu :).






Žádné komentáře:

Okomentovat