středa 10. dubna 2013

Obal na paletku očních stínů

Poslední dobou sebou tahám paletku od Elfu, kterou jsem vám už ukazovala. Hlavně ji beru z toho důvodu, že používám odstín na obočí, který mi právě vyhovuje a mám ho jen v této paletce. Většinou ji dávám do kosmetické tašky spolu s pečující kosmetikou. Ale nedávno jsem si všimla, že je trošku poškrabaná a upatlaná a to mi vadí. Nemám ráda věci, na kterých je vidět, že jsou denně používané a obal je celý doškrábaný. Bohužel někdy se takovému stavu nevyhnete, ale já se ho snažím zmírnit. Proto jsem si ušila velmi jednoduchou kapsičku. Vypadá jako obálka, nemám ji na zapínání, takže se vršek jen zastrčí. Nechtělo se mi tam vyšívat různé knoflíky a podobně.
Nic extra a žádná kráska to není, ale pomůže mi ochránit paletu před poškrábáním a popřípadě upatláním od nějakého krému.






Žádné komentáře:

Okomentovat