pondělí 29. dubna 2013

Shrnutí Duben 2013

Konec měsíce a s ním přichází shrnutí co se u mě událo. Tak jdeme na to.

Velikonoce - Takové velikonoce jsem ještě nezažila, aby byly na sněhu. Vypadalo to opravdu divně, když chlapci s pomlázkami se prodíraly sněhem. Naštěstí k nám už nikdo nějaký ten druhý rok nechodí, což jsem velmi ráda. Protože mi vždycky bylo trapný stát mezi dveřmi a nechat se vymrskat, předat pár sladkostí a znovu. Naštěstí vždycky, když něco ze sladkostí zbylo mohla jsem je sníst já. Tento zvyk nepatří mezi mé oblíbené opravdu ne.

Luštění sudoku - Nikdy mě to nebavilo a řekla bych, že ani moc nešlo. Kupodivu jsem se tento měsíc luštila celkem často. Musím říct, že už mi to celkem jde. Bez chyby ovšem vyluštím jen lehké sudoku.

První letošní rybaření - S přicházejícím pěkným počasím vyrážíme k rybníku. Jelikož přítel je vášnivý rybář tak ho toto pěkné počasí nenechá chladným. Někdy vyrážím se psíkem s ním, ale jen pokud je to během dne. Ráno v šest chodí sám.

Hasičská pouť - Se konala v neděli. Nic moc se tam ani neděje sjede se několik hasičských sborů. A závodí je u toho možnost koupit si pivo a párky, ale žádná hytparáda.

A to je asi tak vše co se zajímavého událo v tomto měsíci u mě. Mějte se krásně :)



Tady jen ilustrační fotka. Chtěla jsem za jízdy vyfotit západ slunce. Nepovedlo se, tak snad si příště zastavíme :D

Žádné komentáře:

Okomentovat