pátek 5. dubna 2013

Bundička ze saka

Už asi dva roky schovávám své starý kabát. Nosila jsem ho často a měla jsem jej dost v oblibě. Bohužel po nějaké době se mi začalo žmolkovat u kapes a na boku, kde jsem nosila kabelku. Bylo my ho líto a místo toho abych jej vyhodila schovala jsem ho do skříně. A dobře jsem udělala. Teď po čase jsem si na ně vzpomněla a to taky hlavně z toho důvodu, že se mi v obchodech líbí sáčka nebo bundičky bez límečku.

Celé sako jsem rozpárala a nezežmolkovaný rub jsem použila jako lícní stranu. Vypárala jsem límeček a předělala kapsy, všila kovový zip místo knoflíků, které tam byly. V celku jednoduché přetvoření staré nepoužívané věci. Přímí postup jsem vám nefotila, jen začátek a výsledek. Jelikož jsem v zápalu šití na to pozapomněla.
Bohužel ani moc pěknou fotku nemám jak vypadal kabát původně, ale snad to stačí.
Nakonec jsem kapsy a zip olemovala kůží. Konečná bunda není ještě očištěna a vyžehlena, ale i tak si myslím ,že se mi povedla a moc se mi líbí. Už se těším až ji budu nosit :)


Před:





 Po:






Žádné komentáře:

Okomentovat