pátek 29. března 2013

Shrnutí březen 2013

Je tu opět konec měsíce a přicházím se shrnutím co se u mě událo.

1. První narozeniny blogu - Tak to je první a nejdůležitější bod, který se týká přímo blogu. Jsou to první narozeniny. Doufám, že ne poslední :D. Takže tohle mi udělalo obrovskou radost.



2. Silver šampón - Tohle byl můj velký objev se kterým jsem byla velmi spokojená a nadšená. Krásně vám pomůže vymýt nažloutlí odstín vlasů. Bohužel už je mi na nic, jelikož jsem na tmavo ale mamka jej určitě vypotřebuje.



3.Pouť- Je u nás každým rokem, týden před velikonocemi. Je to spíše pouť týkající se věřících  lidí, kteří chodí do kostela. Ale za tu dobu co to tu je se to rozrostlo i na nejrůznější stánky se sladkostmi, oblečením a jinými. Bohužel tento rok jsme tu měly sníh, což si vůbec nepamatuji, že by tady někdy v tuhle dobu byl. Minulý rok jsem měla na sobě sáčko a svítilo slunko a teď zimní bundu a rukavice.


4. Výrobky - Na internetu jsem našla návody na krásné náramky buď z tkaniček na boty, nebo ze stužek, zipů a jiných. To mě velmi zaujalo akorát jsem neměla čas to vyzkoušet, ale vypadalo to opravdu dobře. Plus výroba stojanu na šperky, kdy si do gumové rukavice nalijete sádru, necháte ztuhnout a zaschnout a máte stojan na šperky.



5. Vlnky pomocí čelenky - Na youtube jsem narazila na tento návod. Opravdu bych nevěřila, že konečný výsledek bude tak parádní. Je to jednoduché, vlasy si nijak neničíte a výsledek je super. Určitě vám sem pak napíšu postup.
Ilustrační obrázek

6. Změna barvy vlasů - Jak už jsem zmiňovala po několikáté. Mám jinou bravu vlasů. Opět. Vím jsme na hlavu, nejdříve to odbarvuji a pak zase tohle. Ale končím s tím ( snad ). Tmavá mi suší víc a víc se v ní cítím. Takže nadlouho snad zase pokoj.


Žádné komentáře:

Okomentovat