pondělí 4. března 2013

4.3. 2013

Dnes jen v rychlost pár věcí, které jsem si pořídila. Cíleně jsem šla do drogerie pro silver šampón. Trošku jsem si odbarvovala vlasy jak už jsem vám psala a chtěla jsem se zbavit těch oranžových tónu. Šampón jsem použila jen jednou takže recenzi vám napíšu po více použití. Vlasy jsem si s ním myla zatím jen jednou, ale musím říct, že je mám světlejší, takže uvidíme. Opět jsem u stojanu Rimmel London neodolala rtěnce. Tahle stála 89,- a je v odstínu 077 Asia. Je to krásná matná rtěnka v růžovo-hnědém odstínu. Pak jsem ještě zaskočila do drogerie Teta, kde jsem si koupila maxi balzám na rty. Jelikož mám velkou spotřebu balzámu a doma musím mít pořád natřené rty. Tak mi udělalo radost, že jsem narazila na tento balzám od Astrid. Který mě stál jen 25,- a je ho tam 19 gramů. Takže velká spokojenost. A to je pro dnešek vše :)





Žádné komentáře:

Okomentovat