pondělí 18. března 2013

Oblíbená tělová mléka

Poslední dobou jsou to levější výrobky, které se staly mými kamarády. Dříve jsem to nějak neřešila a často tělové mléka nepoužívala, jen zřídka, kdy už to bylo opravdu potřeba. Teď jsem si na tuhle večerní rutinu zvykla natolik, že když ji neudělám tíží mě svědomí. Mezi mé oblíbence patří tělové mléka od Balea a Isana. Každá tato značka je hlavní značkou drogerii. Balea je v DM drogerii a Isana v Rossmannu. Tyto výrobky mám delší dobu vyzkoušené a vyhovují mi.
 Můžeme začít třeba Baleou, jelikož je to moje oblíbenější značka. První věc je rozhodně příznivá cena, jak pro studenty, tak pro lidi co nemají na "rozhazování". Na této značce mám taky velice ráda jejích vůně. Sice dlouho nevydrží, ale některé jsou opravdu k sežrání. Přiměřeně hydratuje, žádný zázrak to ovšem za tu cenu není. Přesto si ji pořizuji s radostí.
Dale je Isana. Také má velice příznivou cenu. Vůně ovšem není žádný zázrak. Klasická tělová mléka nemají žádnou vůni, ale pokud ji nějaký výrobek má tak je to spíše chemické a nebo smrad. Aspoň mě to tak přijde. Hlavně musím říct, že pokud používám dvě balení Isana po sobě přestává fungovat a nohy nemám pěkně hydratované. Odpoledne vypadají trošku suše jako bych je vůbec nenatírala. Takže se snažím tyhle dvě značky mezi sebou střídat. A fungují opět tak jak mají.





1.Balea Young - Funky Jungle - Tohle mléko stálo kolem čtyřiceti korun. Konzistence je vodovější, za to krásně ovocně voní. Výdrž je průměrná.

2. Balea Young - Cukrová pusinka - Stojí okolo šedesáti korun. Konzistence je máslová. Pod názvem cukrová pusinka jsem si představovala teda úplně jinou vůni, ale nakonec jsem si tu co má celkem oblíbila. Pokožku zanechává krásně jemnou.

3.Isana - Tělové mléko s vitamínem E - Jeho cena je také okolo čtyřiceti korun. Konzistence je vodovější, vůně žádná.

Takže z těchto tří výrobku vyhrává od Balea Cukrová pusinka. Až mi dojde tak si ji určitě pořídím znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat