středa 20. března 2013

Schauma silver šampón - recenze

Tak jsem tady se slíbenou recenzí na silver šampón. Abych začala úplně od začátku a hlavně stručně. Jsem od přírody špinavá blondýna, ale od 14 let se barvím většinou na hnědou barvu. Občas se mi ale zasteskne po mých vlasech a chci si je zesvětlit melíry. Ovšem dělám to doma sama a samozřejmě mají moje vlasy sklon k oranžovým podtónům. Bohužel i když se mi to podaří pěkně zesvětlit nevydrží mi vlasy takhle většinou ani dva měsíce, protože se ve světlé necítím a okolí mi také říká, že mi tmavá sluší víc. Přesto to občas zkusím.
Ale teď přímo k samostatné recenzi. Na internetu jsem narazila na silver šampóny, které by vás měli zbavit právě těch oranžových podtónů. Našla jsem Schaumu a Loreal. Poté jsem měla cestu do drogerie . Schaumu jsem koupila v drogerii Rossmann. Stála kolem šedesáti korun. Viděla jsem ji i v drogerii Teta a v Kauflandu. Opravdu po každém umytí tímto šampónem máte vlasy světlejší a světlejší. Ovšem netuším jestli to není nějaký driák na vaše vlasy a asi by jste ho měli střídat s jiným obyčejným šampónem. Já měla po několika týdnech vlasy opravdu pěkně zesvětlené. A myslím si, že kdybych ho používala ještě déle tak to bude o mnoho lepší. Má hodně fialovu barvu a klasickou konzistenci jako jiný šampón. Takže za mně určitě ano. A jestli budu zase někdy zesvětlovat tak po něm určitě sáhnu znovu.





2 komentáře:

  1. Ahojik chci se zeptat mám špinavý blond myslíš že by ten šampón působil aniž bych si odbarvila vlasi na blond díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj myslím si, že bude působit. Pokud máš světlé vlasy, tak určitě by tam měl být rozdíl a vlasy by měly být světlejší. Ovšem musíš to zkusit aby jsi měla úplnou jistotu :)

    OdpovědětVymazat