pátek 22. března 2013

Rozjasňovače

Poslední dobou jsem si zvykla s nimi prozářit obličej. Vypadá potom zdravěji veseleji no úplně jinak. Hlavně musím na úvod říct, že jsou to jen obyčejné výrobky a některé z nich jsou určeny na úplně něco jiného, ale já je používám pravě za tímto účelem. Svůj první rozjasňovač jsem si pořídila od Elfu. Bylo tam napsáno multifunkční líčidlo a stálo 39,-. Byla jsem ze začátku z něj velmi nadšená. Po delší době mě přestalo bavit si ho patlat prsty na obličej a taky hlavně mi z něj vytékala jen voda. Špinavé voda s troškou třpitek, což mě velmi naštvalo. Poté jsem si vzpomněla na svoje starší stíny, které nepoužívám. Jsou to bílé stíny s jemným leskem, když se lehce nanesou tak působí jako rozjasňovač. Také jsem našla ještě jedny a ty jsou od Dermacol ( holografické stíny ). Mají takovou oranžovo- růžovou barvu s leskem. Já jsem je kdysi dostala a nenosím je, jelikož mi moc podle mě nesluší a tak jsem jim vymyslela nový účel použití. Tyto stíny používám jenom a pouze na rozjasnění lícních kostí. Protože s jakoukoliv tvářenkou dohromady by to vypadalo katastrofálně.
Klasické části na které používám rozjasňovač jsou - pod obočí, na lícní kosti a na vrchní střed rtu. A co jsem tímhle článkem chtěla vlastně říct? Že se nejdříve zkuste doma porozhlédnout po nějakých výrobcích, které by mohli sloužit úplně stejně jako klasické rozjasňovače, že je přece lepší dát nepoužíváným výrobkům novou práci. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat