pátek 1. března 2013

Zesvětlení vlasů

Opět jsem si svoje vlásky zesvětlovala. Bohužel chytlo to zase trošku jinak než jsem původně chtěla. Odbarvovala jsem jen vrchní vlasy, protože ty spodní jsem měla o něco světlejší. Použila jsem na barvu od Paltette E20 Super blond. Celkem pěkně to odbarvilo, bohužel mi to zanechává místy oranžové vlasy. Takže jsem poté použila barvící šampón, také od Palette v odstínu  Ledová blond. Musím uznat, že to trošku pomohlo vlasy byly světlejší. Ale plánuji si pořídit silver šampón, který by mě měl zajistit světlejší barvu a vymýt nepěkný oranžoví odstín. Na fotkách bohužel není vidět rozdíl tak jako na živo.

Nejdříve barva.


                                    


Poté šampón.
                                                            
                             











Žádné komentáře:

Okomentovat