středa 27. února 2013

Shrnutí únor 2013

Dnes tu máme slíbené shrnutí za měsíc únor. Bude to pár bodů co za uplynulí měsíc u mě událo. Tak jdeme na to.

1. Narozeniny - jak už jsem psala na začátku února jsem oslavili naše narozeniny. Moje, taťkovi a bratrovi. Většinou jsem všichni datumově blízko sebe, takže to slavím dohromady. Odměnou mi byli nějaké sladkosti a peníze. Jelikož už jsem velká holka sama pořádně nevím co bych si přála, tak dostávám dárky ve finanční podobě. 



2. Výroba, ruční práce - Celí tento měsíc jsem se zabývala pletením košíčků z novin. Návod jak na ně jsem vám sem už dávala. Musím říct, že mě to docela dost chytlo a bavilo. Ovšem jsem si z toho neustálého pletení udělala puchíře na prstech. Od toho jak jsem motala noviny na špejli. Košíčků mám upletených šest a teď si od jejích výroby dám oddych.





3. Nehty - Tento trend je tady delší dobu, ale já jsem mu věnovala svoji pozornost až teď. Jde o nehty kdy jeden nebo více nehtů máte nalakovaný jinou barvou. Nevím jestli to má nějaký název nebo ne. Takže jsem to zkusila pouze s jedním odlišným nehtem a nevypadá to zase tak zle.

- další, které mě zaujali jsou Stiletto nehty. Vypadají dost zajímavě, ale nemám zatím odvahu je vyzkoušet. Líbí se mi jen krátké a jednobarevné.







4. Kino - Byly jsme zkouknout novou českou komedii od Trošky Babovřesky. Musím říct, že to byl parádní film. Vtipný jako vždy a bylo to doplněnou pár lekacími scénami, které bych tam vůbec nečekala. Takže určitě se ráda na to znovu podívám a jelikož má být i druhý díl, tak na něj určitě zavítáme. 




5. Ples - O víkendu jsem byly na Lesáckém plese. Co mě na něm zaujalo bylo, že v každém poschodí hrála jiná kapela a každá dáma, žena či slečna dostala tulipán. To se mi ještě nikde nestalo. Bylo to velmi pozorné.  Samozřejmě ten den napadlo dost sněhu, takže jsem museli jít v kozačkách a já jsem si samozřejmě hned stačila roztrhnout silonky o zip. V tombole jsme vyhráli koš s různými druhy kávy, tyčinky, čokolády a jiné. Tak jsme vyhráli lopatku a smetáček.


       





A to je asi vše doufám ,že se vám tahal rubrika bude líbit a na další článek se můžete těšit koncem března :)

Žádné komentáře:

Okomentovat