středa 13. února 2013

Vlnky pomocí sponky

Mám tu pro vás typ na zvlnění vlasů bez toho, aby jste jim nějak ubližovali. Samozřejmě nevypadá to jako od kulmy nebo od žehličky. Za to si vlasy neničíte. Jak už jsem několikrát psala snažím se své dlouhé vlasy šetři a když mám chuť na změnu a chci si je trošku zvlnit vymyslím něco šetrného. Buď používám papiloty a nebo sponku. Musím říct, že v papilotech se špatně spí aspoň mě, protože všude tlačí. Ovšem dnes jsem zvolila sponku. Na večer jsem si umyla vlasy a po té vetřela pěnové tužidlo. To vám vlnky udrží na místě a hned vám nespadnou. Až vlasy trošku uschly zamotala jsem je na vrcholku hlavy a sepnula. Celou noc jsem o sponce nevěděla a dobře jsem se vyspala. Ráno, když vlasy rozpustíte musíte je trošku vyfoukat, protože jsou vlhké. A na fotkách už je výsledek, ještě vlasy trošku přelakujte a je hotovo. Pro mě je to daleko vhodnější volba vlnění vlasů.





Žádné komentáře:

Okomentovat