pondělí 4. února 2013

Laura

O víkendu jsem slavili narozeniny. Já můj bratr a náš taťka. Pořád jsem přemýšlela s co bych mohla bratrovi pořídit. Nakonec jsem mu koupila atlas světa. Když jsem ale odcházeli z nákupního centra zašla jsem se podívat do zverimexu. Přemýšlela jsem nad tím, že bych mu koupila morče. I když vím, že by chtěl králíka. Nakonec jsem tam uviděla krásného hnědo černého ušáčka. Ani jedno jsem nevzala a odjela domu. Celý večer jsem na něho myslela. A druhý den jsem o tom mluvila s naší mamkou. Ta mi nakonec řekla proč jsem ho nevzala. Tak jsem pak vážně byla naštvaná. Po pár minutách jsem, ale vyjeli zpět do nákupního centra a králíka jsem koupila. Je opravdu krásná jmenuje se Laura. A dneska konečně vylezla z klece a hází přemety na koberci. Naštěstí naše fenka je s ní kamarádka, neustále se očichávají a nemají ze sebe strach.



Žádné komentáře:

Okomentovat