pondělí 11. února 2013

TAG - Můj chlupatý přítel

Dnes tu mám TAG o svém chlupatém miláčkovi.

1. Jak se jmenuje? Jmenuje se Sára
2. Její přezdívky? Mufina, lumpica, šnufina a to je asi vše.
3. Jak je stará? Je jí 12 let.
4. Co je to za zvíře? Je to pes. A je to Pudl trpasličí.
5. Jak si k němu přišla? Moc jsem si přála pejska a na vánoce se mi poštěstilo, že jsem ji dostala pod stromeček.
6. Oblíbené hračky? Balónky, suky, gumové hračky, prostě vše na co narazí, když má chuť si hrát.
7. Pelíšek, kde spinká? Dřív měla klasický pelech pro psa, ale ten rozkousla, takže teď spí na proutěném křesla, kde má svůj polštářek. A v noci chodí samozřejmě za mnou do postele.
8. Jeho povaha? No na cizí lidi není moc milá, cení zuby a chce kousnout, ale jinak je to zlatíčko. Na rodinu a příbuzné je hodná, prostě koho zná s ním problém nemá.
9. Jeho kladné vlastnosti? Poslušnost.
10. Jeho negativní vlastnosti? Pokud nemá náladu, tak vyjíždí, ale jen na bratra, který jí zlobí.
11. Vyměnila by jsi ho? Rozhodně ne, jsem spolu už dlouho a za nic na světě bych ji nedala.


Žádné komentáře:

Okomentovat