středa 6. února 2013

Nákup únor 2013

Dnes tu mám pár dobrých věciček, které mi došli a další, které jsem chtěla vyzkoušet.


1. ISANA - Krém na ruce - Tento krém mi došel už zhruba před měsícem. Docela dost jsem si ho oblíbila. Stojí okolo čtyřiceti korun a je z  Rossmannu. Vůně není nic moc i když tenhle mi voní líp než ten před tím. Krásně ruce hydratuje, není mastný takže se za chvíli hezky vsákne.

2. ASTRID - Krém na obličej - Jelikož jsem zapomněla na moji klasickou modrou Niveu, když jsem byla v Rossmannu. Koupila jsem si krém na obličej od Asrtidu. Měla jsem ho už před tím. Musím říct, že je celkem dobrý. Je o něco méně mastnější než Nivea. Ale celkem mi vyhovuje.Stojí taky kolem čtyřiceti korun. Ovšem až půjdu do drogerie určitě si svoji oblíbenou modrou krabičku koupím.

3. GlISS KUR - Olej do vlasů - Tyhle oleje mám hrozně ráda. Vlasy jsou po nich jemné, krásné. A jelikož mám trochu roztřepené konečky, dokáže je krásně zacelit, ne vyléčit. Ale po nanesení vypadají vlasy zdravě. Cena je zhruba devadesát korun.

4. Essence Studio Nails - Lak na nehty- Tenhle lak jsem si koupil hlavně z toho důvodu, že jsem chtěla aby mi jiný barevný lak vydržel na přírodních nehtech déle. Bohužel tomu tak nebylo druhý den se začal loupat. Nevím jestli jsem dělala něco špatně, nebo čím to bylo. Na druhou stranu krásně dodá lesk opravdu je to moc hezké. Takže ještě pořádně nevím co s ním. Stál asi šedesát korun.

5. SYNERGEN - Odličovací ubrousky - Jsem strašně ráda, že jsem si je pořídila. Na internetu jsem na ně slyšela kladnou recenzi a musím říct, že jsou opravdu docela dobré. Tato značka je značkou Rossmannu. Stáli  čtyřicet korun a je jich tam dvacet pět. Na odlíčení celého obličeje mi stačí jen jeden.

Žádné komentáře:

Okomentovat