pátek 22. února 2013

Kosmetický TAG

Dnes tu mám TAG týkající se kosmetiky.

1. Jakou značku kosmetiky by jsi chtěla vyzkoušet? Rozhodně bych chtěla něco vyzkoušet z kosmetiky MAC.
2. Jaká je tvoje oblíbené značka, proč? Teď jsem si docela oblíbila Rimmel London. Protože mi přijde na kosmetiku z drogerie docela kvalitní.
3. Vyjmenuj 5 kosmetických produktů, bez kterých by ses neobešla. Tak řasenka, linky, korektor, pudr, pomáda.
4. Kde ráda nakupuješ svou kosmetiku. Ve větších drogerií, protože tam mají větší výběr.
5. Používáš korektor? Ano.
6. Jaký je tvůj typ pleti? Naštěstí normální.
7. Měla jsi někdy nalepené nehty. Nosila jsem je na základce. Takže ano.
8. Co je tvým kosmetickým snem? Vlastnit pár dražších výrobku.
9. Kolik přibližně utratíš za kosmetiku? Zhruba 500 kč, víc to nebude.
10. Umělé řasy? Občas.
11. Sleduje tvůj přítel tvá videa? Ví o to, že točíš? Tak já videa netočím, ale přítel ví, že mám blog a občas ho navštíví.


Žádné komentáře:

Okomentovat