pondělí 18. února 2013

Návod na výrobu košíčků z novin

Dnes jsem tu s návodem jako na ně. Nebudu vám tu popisovat přesný postup, protože jsem narazila na internetovou stránku, kde je perfektní návod. Krásně se mi podle něj pracovalo. Jsou to tyhle stránky http://mojedilo.ireceptar.cz/navody/kosiky-pletene-z-papiru#stepcontent . Vytvořila jsem si tři větší košíky, ve kterých mám v úmyslu uchovávat kosmetiku. A snažím se vytvořit i stojan do kterých je budu vkládat. Ten vám ukážu až bude celý hotový. Košíky nemám nijak potřené barvou ani ničím jiným, ještě sama nevím jestli je tak nechám nebo ne. 
Hlavně co budete potřebovat je dostatek novin, já na jeden střední košík spotřebovala dvoje noviny. Dále tuhé a nějaké kvalitnější tekuté lepidlo, krabici, špejle, kolíčky na prádlo. 
Košíky pořád nejsou úplně nejkrásnější, chce to prostě praxi. Takže doufám, že až se do toho taky pustíte, že se vám to povede. A toho stojanu dole si moc nevšímejte je jen provizorní. :)






Žádné komentáře:

Okomentovat