pondělí 11. března 2013

Nejpoužívanější laky za poslední dobu

Přes zimu jsem si zvykla na tmavé nebo červené laky. I když jsem se dřív bála nosit tmavé nehty a moc se mi to nelíbilo. Tak teď jsem z nich nadšená. Strašně ráda nosím tmavé barvy a různé odstíny červené. Během zimního období mi dělala největší společnost laky od Maybelline New York, Miss sporty a Essence. Jejich výdrž nemůžu posoudit jelikož mám gelové nehty a na tom se to opravdu nepozná. Ale barvičky mají nádherné. Přes léto se to určitě změní a budu nosit veselejší a barevnější nehty, ale v zimně se k nim určitě vrátím i když není úplně tak vyloučené, že je nebudu nosit i v létě.

Maybelline New Yourk - 52 Darku plum





Maybelline New Yourk - 17 Red dourrant jelly




Miss Sporty 


Essence - 63 Think pink

        


Žádné komentáře:

Okomentovat