pondělí 6. května 2013

Umělé řasy

Hodně se mi líbí, když má někdo dlouhé řasy. Já mám takové normální délka slušná, hustota taky. Přesto jsem toužila je nějak vylepšit. A proto jsem vyzkoušela několikrát umělé řasy. Povím vám svoje zkušenosti s nimi. Bohužel musím říct, že mi jejich aplikace moc nejde a nejsem v tom žádný odborník. Umělé řasy si dávám jen u některých příležitostí. Úplně první které jsem měla byly na maturitním ples. Byly z Dm drogerie, cenu už si nepamatuji. Musela jsem si k nim dokoupit i lepidlo, které taky bylo z této drogerie. Řasy byly sice krásně husté a vypadla jsem jako mrkací panenka, ale délka byla stejná jako moje skutečná řasy, což mi trošku vadilo. První aplikace byla hrozná, byla jsem od lepidla špinavá, řasy nijak dobře nedržely na místě. Na ples jsem to už, ale měla trošku natrénované takže mi vydržely. Ke konci večera se ale u vnitřních koutků začali odlepovat. Naštěstí jsem zakrátko razila domů. Další, které jsem si pořídila byly od NYC stály do 100 korun a vypadaly opravdu hezky. Délka byla krásná. Přesto se mi také začali po krátké době nošení odlepovat u vnitřního koutku oka. Vyřešila jsem to ovšem velmi dobře. Řasy jsem ustřihla na půl a když si je chi vzít nalepím jenom ten kousek a domaluji řasenkou. Vypadá to opravdu dobře a nepoznaly by jste, že jsou nalepené jen do půl. Takže s těmito řasami od NYC jsem spokojená. Poslední které jsem si koupila, byly z KIK, nějaká čarodějnická kolekce. Jsou ale příliš tvrdé a špatně se tvarují, takže je moc nepoužívám. Lepidlo jak už jsem psala je z DM drogerie, má černou barvu a stálo také kolem 100 korun. Poslední nemilá zkušenost s nošením se mi stala ta, že mi lepidlo steklo do řas a při sundávání umělých jsem si vytrhla i svoje. Byla to asi moje hloupost, ale ten kdo s tím moc neumí tak opatrně ať vás to pak nebolí.  Na závěr, řasy moc nenosím ale když si je vezmu tak jen ustřižené půlky od NYC.







Žádné komentáře:

Okomentovat