pondělí 13. května 2013

Moje kabelky

Jsem velký milovník kabelek. Pokaždé když nějakou vidím mám potřebu si ji koupit i když ji nepotřebuji. Rozhodně nejsem ale ten typ člověka, který si koupí jednu kabelku za dav tisíce a nosí ji neustále, to tedy ne. To bych nevydržela. Většina mých kabelek je levnějšího rázu. Některé jsou od větnamců a jiné z obchodních center. Momentálně mám na svém věšáčku 15 aktuálních kabelek, které nosím. Zbytek starých kabelek, které nenosím (je jich tam asi 10 a už nejsou v kurzu) mám schované ve skříni, jelikož je mi líto je vyhodit. Žádnou kabelku nenosím, tak dlouho až se začne rozpadat. Psychicky bych to nedala, nosit pořád tu stejnou.:D. Možná se vám to zdá na hlavu mít tolik kabelek a na co. Možná má taky někdo takovou "úchylku " v kabelkách jako já a tak mě chápe.
















Žádné komentáře:

Okomentovat