středa 15. května 2013

15.2. 2013

Dnes jen takové malé nákupy. Protože se snažím šetřit a máme v plánu jet v létě k moři, tak moje nákupy jsou velmi omezené. Přesto jsem si potřebovala pár věcí přikoupit, ať už ty co mi došly nebo které jsem potřebovala. Nákup je velmi omezen a obsahuje jen čtyři věci.
První věc, kterou jsem opravdu potřebovala a která mi docházela byla pleťová voda. Je to už druhá pleťová voda od Garnier. Tato je pro normální a smíšenou pleť s detoxikačním výtažkem z hroznů. A krásně voní.
Další věcí je vycpávka do drdolu. Určitě jste viděli, že jsem si vyráběla sama po domácku svoji vycpávku z houbičky na nádobí. Ovšem v kiku jsem narazila na tuto vycpávku za 25,- korun a tak jsem si řekla, že levnější určitě už nenajdu a vezmu si ji. Protože jak se znám bych si to pak vyčítala za ty prachy. Poslední věcí jsou botky. Oboje jsou od Větnamců. Každé stály 200,- a jsem s nimi spokojená. Hledala jsem světlé jednoduché baleríny a druhé něco mezi botaskami a balerínami. Pro mě spokojenost největší. A to je pro dnešek vše :)






Žádné komentáře:

Okomentovat