pátek 3. května 2013

Hudba


Rozhodla jsem se napsat článek na toto téma. Jelikož hudbu miluji a poslouchám ji snad všude, jako právě teď, když píši tento článek. Samozřejmě mám vybraný styl, který se mi líbí a ten poslouchám. Hudbu poslouchám jak doma, v autě, autobuse, při barvení vlasů :D, skoro pořád. Nerada poslouchám, když jedu na kole nebo na bruslích to rozhodně sluchátka nemám. Nesnáším, když se zamnou někdo vynoří a nebo neslyším auto. Z toho jsem opravdu nervózní, tudíž při těchto činnostech nic neposlouchám. Hudba je dobrý lék na smutek, hned mi zvedne náladu.  A abychom se dostali k tomu co vlastně poslouchám. Je to hlavně taneční hudba, co vás nutí se hýbat, vrtět se. Úplně první taneční hudbu co si od mala pamatuji je skupina 666. Dále např. skupina Original - I love baby, The others brothers - Boom boom boom, Real MacCoy - Another Night a spousta dalších takových písniček jsem poslouchala okolo 11 let.Písničky si od nic pustím i dneska. Je to taková srdeční záležitost. líbí se mi také styl Drum and bass, ale to nevydržím poslouchat moc dlouho jelikož mi to pak leze na nervy. Hudbu kterou nemám ráda je většina taková, kde se objevuje kytara. Ne, že by se mi hraní na kytaru nelíbilo to ne ale, většinou kde se někde objeví písnička se mi moc nelíbí. Hlavně ty zahraniční. Takže, žádný zahraniční rock atd. Na druhou stranu český se mi docela líbí např. Kabát, Lucie a jiné. Ty neposlouchám ale nevadí mi, když někde hrají. Momentálně nemám žádnou oblíbenou písničku, kterou bych poslouchala pořád dokola. Prostě se nějakou hudbu obstarám, po nějaké době začne být ohraná a vyberu si další. Naštěstí je neuvěřitelné množství hudby ze které se dá poslouchat. A tady na závěr pár písní, která mě právě chytly. 










Žádné komentáře:

Okomentovat