středa 29. května 2013

Tip pro Vás - Džínová bunda

Opět jsou velmi oblíbenými  a často nošenými džínové bundičky. Myslím si, že toto léto je bude nosit snad každá holka. A proto mám pro vás tip kde sehnat hezké a levné bundičky. Když jsem se dívala na internetové stránky kolik stojí tak jsem celkem koukala. Cena se pohybuje od 500 až do 2000,-. Což je neuvěřitelné a bundu za takovou cenu bych si nekoupila. Možná když zašátráte ve svém starším šatníku, takovou bundu najdete, protože se tenhle hit vrací a je možno, že už jste si ji někdy koupili. A proto jsem nejdřív vyrazila do "sekáču". Kolikrát se tam dají koupit opravdu dobré kousky. A zrovna tento obchod dováží věci z Anglie. Našla jsem tam tři džínové bundy. Mě se nejvíce líbila samozřejmě ta, kterou jsem si koupila. Stála 89,- je jako nová a je úplně jiná. Strašně moc se mi na ni líbí zapínání a jsem s ní velice spokojená. Takže jestli si chcete nějakou pořídit a ne zaplatit přemrštěnou  cenu, zkuste nejdřív mrknout "sekáču". 


Žádné komentáře:

Okomentovat