pátek 17. května 2013

TAG: Sedm kosmetických hříchů.

Dnes jsem tu s tagem, který se týká kosmetiky. Narazila jsem na něj na internetu, což se přiznávám a chci vám ho zodpovědět. Tak jdeme na to.

1. Tvůj nejlevnější produkt v kosmetické sbírce. Je asi pomáda na rty. Přesto, že je to velké balení, tak mě stála čtrnáct korun. Když si vezmete normální pomádu klasické velkosti, tak většina stojí okolo dvaceti korun.

2. Tvůj nejdražší produkt v kosmetické sbírce. Je asi BB krém od Garnier a make up a báze, které byly v jednom balíčku za 250,- od Rimmel. Já většinou přes ty dvě stovky do jednoho produktu nejsem ochotna investovat, to se mi cuká ruka.

3. Který výrobek miluješ a zároveň nenávidíš. Úplně nejvíc mě štve rtěnka od Elf. Vybrala jsem si matnou v odstínu Coral. Je to krásná barva, na rtech hezky vypadá a když si omylem olíznu rty tak je i sladká. Štve mě na ni ale to, že vůbec nevydrží a kolikrát když si ji nanesu na pusu začne se žmolkovat. Hrůůůza.

4. Jaký je tvůj nejchutnější produkt. Byla to taková šíleně lesklá rtěnka, která krásně voněla. Nedala se vůbec nosit jelikož bych vypadal jako šašek. Ale nádherně voněla úplně k sežrání.

5. Který produkt nepoužíváš, protože jsi líná. Je to podkladová báze. Většinou na ni kašlu i když si říkám, že bych ji používat měla. Když někam jdu a na líčení mi záleží tak ji použiji.

6. Který produkt ti přidá na sebevědomí. Je to řasenka. Pokud mám v pořádku pleť se kterou nemám žádný problém, tak mi postačí jen řasenka. Ale většinou používám i trošku BB krému.

7. Který kosmetický produkt by jsi chtěla dostat darem. Jak už jsem někde říkala, chtěla bych vyzkoušet nějaké výrobky od MAC, to mě opravu láká.



Žádné komentáře:

Okomentovat