pátek 10. května 2013

Rimmel London - okamžité opálení

Vzhledem k tomu, že mám tmavší vlasy jsem chtěla nějaký opalovací krém na obličej. Abych nevypadala příliš bíle. V Rossmnnu jsem narazila na tento výrobek, který má dodat okamžité přirozené opálení. Je od Rimmel a stál okolo 150,-. Teď když jsem si ho koupila, mám pocit, že jsem se unáhlila a měla jsem si raději koupit rtěnku, kterou tam mám delší dobu vyhlídnutou. Bohužel zvolila jsem toto. Je to vlastně rychlé opálení, které můžete smýt vodou. Je určeno na tělo a obličej. Na obličej bych to rozhodně nepoužívala, jelikož dělá fleky, dost se třpytí a nevypadá to vůbec hezky. Na tělo bych ho asi riskla, ale na obličej rozhodně ne. Nejsem z toho vůbec nadšené, takže víckrát bych si to už nekoupila. Lepší zkušenost mám s Garnier samoopalovacím tělovým mlékem. Ten je opravdu super. Uvidíme jestli tady to rychlé opálení nějak využiji nebo ne ale je to škoda.






Před nanesením ( i když to spíše vypadá po nanesení,  telefon to bohužel moc nezachytil)
Po ( jde jen viděl lesk )

Žádné komentáře:

Okomentovat