středa 22. května 2013

L´oreál Paris - čistící peeling recenze

Mám tu pro vás malou recenzi na čistí peealing. Jak už jsem kdysi psala je to moje druhé balení nějakého peelingu, dříve jsem je moc nepoužívala. Po používání každý večer jsou moje černé tečky redukovány a pomalu mizí. Nikdy jsem neměla nějaký velký problém s pupínky, většinou mě trápily černé tečky na nose. Zhruba před tři čtvrtě rokem jsem začala používat peealing každý večer a musím říct, že je to opravdu znát. Tento produkt vám má zajistit 1. Vyčištěnou a hladkou pleť 2. Pupínky ustupují  3. Černé tečky jsou redukovány. Já ho používám jen na lokální místa, což je nos a brada. Složení je klasické u tohoto produkt, obsahuje malé zrníčka, které vám čistí pleť. Vůně je svěží mentolová. Ve slevě mě stál okolo 150,- a svůj účel plní tak jak má. Jsem s ním spokojená a určitě můžu doporučit.




Žádné komentáře:

Okomentovat