pátek 2. listopadu 2012

Korektory

Když jsem začala používat korektor. Nejdříve jsem vyštrachala z mamčiné nepoužívané kosmetiky jeden poloprázdný korektor. Barva byla super, krásně kryl a vydržel. Bohužel už ho tam měla dlouho a jeho název byl celý smazán, takže ani netuším co to je za značku. Korektor vypadá žalostně, protože je celý ošmatlaný víčko je rozbité, ale vnitřek byl suprový. Stále ho mám schovný, protože je v něm ještě trošička. Když mi došel navštívila jsem kosmetiku NYC. Koupila jsem si tam tuhý korektor v odstínu Natural. Bohužel to byl přešlap vedle. Nejenže jsem si vybrala špatnou barvu, korektor zanechává hrudky a slévá se do linek. Jedním slovem hrůza. Naštěstí pak k nějaké příležitosti jsem dostala korektor od Giordani Gold z Oriflamu, (odstín Sand). Odstín byl vyhovující, krytí spíše střední, ale jinak jsem byla spokojená. Po vypotřebování jsem si objednala od elfu. Když jsem korektor uviděla vyděsila jsem se jeho trojbarevnosti. Tím myslím, že jeho barvy přecházely skoro z bílé do světle tělové a do tmavší barvy. Ovšem po aplikování jsem v tom žádný problém neviděla měl normální barvu, krásně voní. Jeho krytí není moc velké, mám ho v odstínu Light beige. Do korektorů a make upů můžu zařadit Make up Cover od Dermacolu v odstínu 213. Je úžasný. Používám ho tak, že si sním zamaluji potřebná místa a obličej přepudruji. Takže ho nepoužívám na celý obličej, ale ani na něj nedávám žádný jiný make up. 



Bohužel odstíny jsou špatně vidět, nemám tak kvalitní foťák.

1. Neznámí korektor po mamce
2. NYC v odstínu Natural
3. Giordani Gold v odstínu Sand
4. ELF v odstínu Light beige
5. Dermacol Maku up Cover v odstínu 213.

Žádné komentáře:

Okomentovat