pondělí 26. listopadu 2012

Změna barvy vlsů

A je to tu zas. Opět jsem měla chuť na jinou barvu. Chtěla jsem se se trošku přiblížit své přirozené barvě vlasů, což je špinavá blond. Zjistila jsem, že už mě nebaví si vlasy dobarvovat, každý měsíc tak jako dřív. A proto jsem se "pojistila", na takovouhle případnou změnu. Před tím jsem používala jenom přelivy. Aby moje další budoucí barva šla hezky vidět a stávající tmavá šla pěkně dolů. Což se mi taky povedlo. Nejdříve jsem na vlasy použila blond melír. Nějakou neznámou značku z drogerie, ale docela funguje. A poté aplikovala požadující světlou barvu. Vybrala jsem si shaker od Palette v odstínu 800 světle plavý. Docela hezky chytla. Přesně taková barva, která sedí s mými odrosty. Uvidíme jak dlouho mi tahle vydrží :D.





Žádné komentáře:

Okomentovat