pátek 9. listopadu 2012

Recenze Blend a Med 3D White

Tak jsem tu se slibovanou recenzí na bělící pásky. Objednávala jsem je na stránce http://www.nazuby.cz/ a ve slevě mě stály 499,- plus poštovné. Jsou to bělící pásky od firmy pravdě podobně někde z Polska. Což jsem bohužel přehlédla při jejich nákupu a všimla jsem si toho až doma. Chtěla jsem pásky od Crestu, ale byly docela dost drahé a tak jsem hledala a hledala až jsem našla tyhle, celkem levné. Bohužel s jinou značkou což jsem přehlédla, protože mají celkem totožné obaly. Když už jsem si je pořídila tak jsem je také vyzkoušela.

Pásky se používají čtrnáct dní každý den 30 minut. Poprvé, když jsem si je nalepila, tak měli hnusnou chuť, špatně drželi na zubech, a protože jsem cítila, že mám v puse něco co tam nemá být tak můj jazyk měl tendenci pořád ty pásky oddělávat. A ještě hlavní důvod byl, že jsem mluvila a tím pásky sjížděly ze zubů. Po pár dnech jsem si na to zvykla a radši tu půlhodinu nemluvila.
vzhledem k tomu, že jsem neměla zuby zase tak žluté, ale moje špičáky a zuby za ním byly nažloutlé a to se mi nelíbilo. Jinak přední zuby jsou celkem bílé, bez žlutého nádechu. První čtyři dny jsem používala pásky na horní a dolní zuby. Pak mě ale napadlo, že si nebudu zbytečně bělit ty přední pěkné zuby, ale raději se zaměřím na ty nepěkné. Tak jsem si jeden horní pásek nastříhala na čtyři kousky a přiložila je na zuby, které jsem chtěla zesvětlit. Protože, přední byly trošku citlivé a mě se je nechtělo zbytečně dráždit. Po několika dnech jsem jsem opět lepila celé pásky na všechny zuby, ale jen dva dny. Pak jsem skončila s bělící kůrou. Bylo to celkem zbytečné pokračovat. Pár pásků mám schovaných na příště. A myslím si, že zuby se celkem vybělili o proti tomu jak vypadal před tím. Žádný americký úsměv to není ale rozdíl tam určitě je.


Před

Po



Žádné komentáře:

Okomentovat