pondělí 19. listopadu 2012

E.L.F paletka očních stínů- recenze

Dlouho dobu jsem přemýšlela jestli si mám nějakou pořídit, nakonec jsem neodolala. Vybrala jsem si paletku od elfu. O paletkách jsem slyšela, že některé stíny jsou špatně pigmentované. A hodně děvčat nadávalo na otevírání. Musím říct, že měli velkou pravdu. Paletka jde strašně špatně otevřít, nejdříve jsem ji otevírala nehtem, ale ten se mi ulomil. Takže teď do ní lezu pinetku do vlasů. Jinak to opravdu nejde. Pigmentace stínů si myslím, že je slušná. Určitě je nemůžete srovnávat s jinými více kvalitními produkty, ale za tu cenu je to super. Protože holduji přirozenějším barvám a hnědým odstínům. Vybrala jsem si paletku v odstínu - warm.
Je z limitované edice, takže nevím jestli ji ještě mají na svých stránkách. Obsahuje 32 stínů. Jak matných, tak se třpytem. A stála 129 korun. Takže, když jsem ji nakonec našla, tak jsem se nerozmýšlela.





Žádné komentáře:

Okomentovat