pátek 30. listopadu 2012

TAG 1

Hodně rozšířené jsou teď tagové otázky. Které vám něco málo prozradí o blogerkách, můžete si o nich udělat jasnější obraz. Tak jsem se rozhodla, že to také vyzkouším. Otázky jsem našla na internetu, takže doufám, že se nebude nikdo zlobit, že jsem je použila.


1. Co ráno uděláš jako první. Kouknu se do zrcadla.
2. Co byla poslední věc co sis koupila. Oblečení na vánoce.
3. Které jídlo by jsi nejedla ani, kdyby ti je zaplatili. Jediná co mě napadá, co bych za peníze nejedla by byly nějaké kobylky, nebo červi.
4. Kdyby jsi měla do konce života jíst jen jedno jídlo, které by to bylo. Pizza.
5. Jaké barvy stěn jsou ve tvém pokoji. Jsou bílé, ale vzhledem k tomu, že tu mám dřevěné obložení by se sem žádná barva ani nehodila.
6. Pivo nebo víno. Rozhodně víno.
7. Si městský nebo vesnický typ. Jsem vesnický typ, protože žiji na vesnici a mám ráda přírodu, kterou mám hned za domem..
8. Oblíbená celebrita, když ti bylo 11-12. Vůbec na žádnou si nevzpomínám.
9. Jaký časopis si pravidelně kupuješ. Časopisy si nekupuji, pro mě je to vyhazování peněz.
10. Jaká je tvoje nejhorší vlastnost. Paličatost.
11. Nejoblíbenější čokoládová sladkost. Asi samotná čokoláda.


Doufám, že se vám TAG líbil.

Žádné komentáře:

Okomentovat