pátek 23. listopadu 2012

Srdceboly - Simona Monyová

Tuto knížku jsem si přečetla jen z toho důvodů, že si ji mamka vypůjčila a já momentálně neměla co číst. Tato kniha má okolo sto stran, takže jsem ji měla za jeden den přečtený. O spisovatelce jsem jen něco málo zaslechla a hlavně to co se jí stalo.
Dříve jsem od ní nic nečetla a tak jsem si myslela, že mě kniha nebude nijak zvlášť bavit. Opak je pravdou. A napovídá to, že jsem ji hned celou přečetla. Kniha je o jejím životě. Začíná zhruba tím, že potká o deset let mladšího muže, do kterého se zamiluje a po třech měsících známosti je svatba. Její nový manžel má tříletého syna a manželka mu zemřela na rakovinu. Jeho rodiče a rodiče jeho zesnulé manželky ji nemají moc v lásce, ale ona je se svým mužem spokojená. V životě dostala druhou šanci. Bohužel nic netrvá věčně a její muž se začal měnit. Pil, dlouho do rána se zdržoval mimo domov, utrácel peníze ve velkém a o svého vlastního syna neměl zájem. Dlouho se snažila vše urovnat, ale bohužel to nešlo. Nakonec se s ním chtěla rozvést.
Další pokračování z jejího života jsou určitě rozepsány v  jejích dalších knihách.


Žádné komentáře:

Okomentovat