středa 31. října 2012

Nákup od Elfu

Určitě všichni co nakupují a sledují tuto značku tak vědí, že měli poštovné zdarma. Hlavním důvodem byla odměna 9000 fanouškům na fecebooku. Ovšem nákup musel mít hodnotu nad 400 korun. Nejdříve jsem si říkala, že se jen mrknu co tam mají a nic objednávat nebudu. Po dvou dnech mě vrtalo hlavou, že bych si mohla koupit báze pod oční stíny se kterou jsem velmi spokojená. Ale musela jsem nahnat hodnotu nad požadovanou cenu. Ovšem je výhodnější si k tomu něco málo přikoupit, než kdybych si objednala jen báze a k tomu celkem vysoké poštovné. Nakonec jsem se rozhodla, že ano a přiberu k nákupu další věci na , které jsem byla zvědavá. Jako byla paletka stínu, která má nádherné barvy přesně pro mě. Paletka je v odstínu Warm. Další byla rtěnka, kterou jsem chtěla vyzkoušet v krásné přirozené barvě Coral. Bronzer, který má krásnou barvu a poslední byl štětec a už zmiňované báze. A to je do vánoc z kosmetiky vše musím se krotit a šetřit na dárky.


Žádné komentáře:

Okomentovat